yeliz87 benim bebeğim de 2.5 aylık 1 aydır günde toplam 2 -3 çay kaşığı emzirme sonrası veriyorum. Doktor tavsiye etti pamukçuk olmaması ağzı temizlenmesi için . Bazı doktorlar da çok karşı. Biz Aydın’da yaşıyoruz havalar çok sıcak o yüzden bana vermek mantıklı geldi.