Ali Osman GÖNÜLAL hocamı sürekli takip ederim . Probiyotik başlama zorunluluğunuz yok zaten en doğal probiyotik sizin sütünüz . Eğer emziriyorsanız vermemenizi tavsiye ederim . (tabi yine sizin bileceğiniz bir şey ) Eğer illa vereceğim diyorsanız ya da mama alıyorsa BioGaia doğal içerikli olan onu kullanabilirsiniz .