Nonames05 4 günlük bebeğim ilk günden 2 saatte bir mama aldı hiç aç kalmadı sütüm ne zaman geldi verdim sarılık başladı hafiften sağıp şuan vermeyip mamayla bu dönemi atlatamaz mıyım sütümden kaynaklı sarılık öneriniz var mı🌸
fadiimee Nonames05 bol bol emzirin kesinlikle anne sütünü kesmeyin önermiyor Zaten doktorlar böyle birşeyi. Benimde öyleydi kendiliğinden geçti uzun süreli geçti ama geçiyor doktorumuz o zaman zararsız bir sarılık korkma demişti değer 10 du ışık falan birşey almadı ben emzirdim hep