Benimki de 7 ay 8 günlük. Aşırı derecede memnuniyetsiz herşeyden 🫣 Tüm kumaşların tadına baktı resmen, dişlerini kaşıyor sanırım. Tuttuğu herşeyi tümüyle ağzına atmak istiyor, mümkün olmayınca çığlığı basıyor. İnsan diş kaşıyıcısıyla kavga eder mi ya 😂😂😂 buzdolabında magnet koydum, boyunda olanları almak istiyor, alamayınca yine çığlıkla ağlıyor. Biraz fazla hırslı sanırım 🤭
Bu arada sürekli zıplamak ve ayakta kalmak istiyor. Bezini değiştirdiğim zaman bile sağa/sola dönüp yüzüstü durmak istiyor. Bazen bezini ve üstünü giydirmeyi o yüzüstündeyken yapmaya çalışıyorum.
Asla yerde oynamayı sevmiyor. Gece saat başı kalkıyor,destekli uyuduğundan.
Hiç tasvip etmesem de ara ara yürütece koymak zorunda kalıyorum (Kilosu yerinde maşallah ama benim sağlığım çok elverişli değil, bu sebeple koyuyorum) Yürüteçte olduğu zaman dünyalar onun oluyor o odadan bu odaya gidiyor, keşfetmeyi seviyor.