Her yolu ďenedim beni istemiyo hastanede 2 gün emdi sonra kilosu düştugu ucun mama verilmesi söylendi enjektörle veriyorum öyle nereye kadar verecem dedim biberonla geçtin beni emmeyi brakti surekli sagip veriyorum benim le aynı durumda olanlar yazabilirmi