sibelllllllll Atatürk üniversitesi daha iyi orayı tavsıye ederim, ben İstanbul üniversitesindeyim dersler uyuşsa bile ortak aldıgınız derslerden muaf olma durumu yok, direk 3. Sınıftan baslıyorsunuz her dönen 8-9 ders oluyor, 4. Sınıfta staj zorunluluğu yok zaten. Dersler biraz zor calısmak lazım. Çan sistemiyle geciliyor