asell13 Kızlar 9 gün önce sezeryan oldum dikişimin köşesi biraz şişmişti bugün baktım sulanmış be akıyor başına gelen varmı ne yaptı doktorunuz moralim çok bozuk ya fındık kadar şişmiş
Deletedmom_112 asell13 ilk doğumumda bende de olmuştu ama benimkinden bayağı sarı su akmıştı, hemen acile gitmiştim enfeksiyon kapmıştım antibiyotik krem ve ilaç vermişlerdi
gocmenkusu34 asell13 bende de oldu şişlik akıntı enfeksiyon kapmış doktor sıktı iyice boşalttı sonra hergün batikon yaptım benimki ilerlemişti baya akıyodu iğne falan vermişti
asell13 arasardaannesi benim bildiğin çıban gibi oldu canım gittim temizledi o bölgeyi antibiyotik verdi
asell13 Deletedmom_112 aynen canım benimde öyleydi çıban gibi olmuştu doktora gittim temizledi antibiyotik verdi