esmaa21 Merhaba herkese bebeğim 7 aylık oldu ,bir aydır ek gıda alıyoruz neredeyse beni emmeyi tamamen bıraktı diyebilirim, bazen gece zorla emiyor onuda isteksiz. Böyle bir şey yaşayan oldumu, onu nasıl tekrar memeye döndürebilirim🙄