Ah ah ne kadar para ödedim şu mamalara. Bizim doktorumuz rapor çıkarmadı aylarca anne sütü alsın sadece diye. E sütte yetmeyince mecbur parayla aldım uygulamalardan. 10binin üzerinde para harcamışımdır. Elimde parayla aldığım bir sürü aptamil Pregomin syneo var hepsi elimde patladı bebeğim tiksindi çünkü. Bu işi ticarete dökmek bilmiyorum. Şuan raporumuz var başka mama için ama unutmayacağım parayla milletten mama dilendiğim günleri. Bir de küfür eder gibi devletin gönderdiği koliyle direk kargoluyotlardı