Kızlar merhaba
6 gün önce sma optiprodan evolvia marka mamaya geçtim ilk 3 gün kakasını gayet güzel yapıyordu günde 2-3 defa bolca.
Ve her altını açmamda azda olsa kaka oluyordu.
Son 3 gündür ise kakasını günde 1 defa akşam yapıyor. Ve çok ağlıyor.
Bu durumda kızım kabız mı? Mama kabız mı yaptı nasıl anlıcam