Fasulye12 simseklivekalpli Bursa İnegöl de m2si 70 tlye yıkattım ki burada çoğu yer öyle. Siz gene çok ucuza bulmuşsunuz.
kahvepres simseklivekalpli kız ben ramzn bayrmnda yıkatm metre karesi 60 dedi dogrsu bu dedgm pahallı yapan bi yerdi cünki ondan önceki halımı batrmştı belki bu düzeltir die bi halıya 360 verdim batman🤣
simseklivekalpli yunusbusraa bizimkiler de yün ama yine de hiç ayrı fiyat vermedi. 6 senelik halicimiz normalde biraz daha uyguna yapıyodu ama sormadım da şimdi bu nasıl bir fiyat diye
simseklivekalpli Fasulye12 yaaa 70 liralık ne yıkanıyor yaa çok kötü olmuş fiyatlar. Allah’tan komple halıları değil 4 parça verdim 🤦🏻♀️
simseklivekalpli kahvepres bizim kaç senelik halicimiz güvendiğim için veriyorum da en son Eylül’de yikanmisti 26 28 civariydi ya. 8 ayda ikiye katlamış resmen 😒
Biz3kisiyiz_ Hamburgerr ayy neresii 😂 ben en son geçen sene sordum yün halı için 90 lira dedi yeni hali alırım o paraya dedim evde kendim hallettim 😂
delirmeceler simseklivekalpli 52 den yıkattırdım geçen ay eylülde bir daha yıkattırıcam ozaman 60 olur sanırım
pamukseker_ simseklivekalpli 20 liraya yıkattım evim büyük tüm halılar 700 lira tuttu galiba en uygun ben yıkatmışım 😵💫
Yalpp simseklivekalpli ben de Ankara dayım geçen ay verdim 25 ten. Eğer bir anda o kadar yükseldiyse vermediklerini yanacağım şimdi.
denizzalp simseklivekalpli başta sormamistim fiyat. Snra ödemeye gelince öğrendim 90 olduğunu bilseydim vermezdim😂 başka yerlere bakardım sonuçta
srctgb denizzalp bambu halı maalesef ki pahalı bende 100 e verdim normalde 600 tutuyordu 500 aldı 1 halıya içim gitti sma yapacak bir şey de yok çıkmıyor üzerinde ki kirler silme ile
usenmedimyaptimbirvelet simseklivekalpli tüm halılarımı 2400e verdim Diğer bir tane halımı bambu ve ipek karışım olan sadece 700tlye o yıkandı başka halı yıkamacıya vermiştim Toplam 3.100 verdim