fairytaleofthestars Napıcaz biz ya? Sürekli kendime tanı koyuyorum internetten bakıp bakıp psikoloğa da gittim yok aşamıyorum durduk yere sürekli nabzımı yükseltiyorum
Miranalim55 fairytaleofthestars offff bende aynısıyım durduk yere vucudumda bişeyler ağrıom hastalığım olduğunu hep düşünüyorum piskolojim cok bozuk delircem nasıl aşıcam bu durumu😭😭😭