atesarp Saçma gelicek belki ama bebegim 6 aylik olana kadar devamli aglardi şu son 1 aydır özellikle uyanınca ağlamıyor öyle etrafi izliyor sesler çikariyor yanina gidince uyandigini goruyorum oda da yanliz biraksam arkamdan aglamiyor 10 15 dk sessizce takilir beni gorunce guler hareketlenir geçen gün arkadasim geldi ne güzel seni aramiyor yanliz kaliyor benimki hep arkamdan agliyor yanliz 1 dk birakamiyorum dedi sizce bu normal mi beni emmedi ne biliyim güvenli bağlanma yaşamadi mi ya da bu ay da normalmi kafamda deli sorular yok otizim yok bilmem ne bi ton şey okuyoruz burda da kafama takildi
Yigit_Yagiz_Moms atesarp benimki 5 aylık dediğiniz gibi kalkınca ağlamıyor etrafla ilgileniyor geceleri bile böyle. Çok normal bir durum otizimle alakası yok
Ruvdem atesarp bence bi sorunları olduğu zaman bizi istiyorlar sürekli ağrı sızı gaz diş vs olmadığı dönemlerde kendi kendilerine gayet de rahat duruyorlar . Güneşli günlerdesiniz demekki tadını çıkarın .
Papatya-eylul88 atesarp benim bebegimde 7 aylik bu şekilde.3 ay emzirebildim bende:( neden otizim geldiki aklinıza?böyle bi belirtimi varmış
azrasmommm atesarp benim kızım de 7 aylık doğduğu günden beri uyanınca ağlamaz ben bakarsam görürüm uyandığını ve dediğiniz gibi beni görünce güler. Sıkıntı olduğunu düşünmüyorum. Her çocuk farklı bizimki sakin demek ki yapısı
yunusbusraa Benim oğlum da 6.5 aylık uyanınca hemen ağlamaz ses verir gelir alırım beşiğinde oynamak isterse ağlamadan oynar kimseyi yabancılamaz herkese çok güler yüzlü, normal şeyler diye düşünüyorum,
atesarp yunusbusraa işte yaramaz bir bebek olup bir anda boyle durgunlaşinca felegim şaştı benimde normal demek ki ayına göre
atesarp Papatya-eylul88 ya geçen yine burda okumustum ondan sonra ekstra dikkatimi cekti işte yanliz takilmak sorun olmuyormus birinin varligini onemsemiyorlarmis gibi bu arada benimkide 3 ay emdi birakti
Papatya-eylul88 atesarp benim eşimde öyleymiş uyanir kendi kendine oynarmiş kv.sonradan gorurmuş uyandigini:)bende ona cekmiş demistim:)
atesarp Papatya-eylul88 kız benim cocuk normalde fenaydi 6 aya kadar kök söktürdü nolduysa bu 1 aydir böyle 😄
atesarp azrasmommm bizim ki 6 ay agladi kolikte denmedi uyku uyumaz aglak birseydi inanilmaz sinirli bir bebek zaten yüzü hiç gülmez sanki büyümüşte kücülmüş şimdide uykulari kötü ama 1 aydır olan bu dinginligine şaşırıyorum
azrasmommm atesarp bebekler değişebiliyor. Kardeşim ilk doğduğunda 24 saat uyurdu resmenn sevmek için uyandırırdık çok sakindi 6 aydan sonra efsane bişey oldu birden değişti. O yüzden çok kafanıza takmayın derim. Hasta falan olabilir mi halsiz oluyor bazen çocuklar. Çok şüpheye düşürürse doktora danışın