Ecemnurmom ebeye söyle saçmalamasın fazla. Benim oğlumda 2520 doğdu. Zayıf falan değil. 2 aylık 4.500 diyorsun. Ay başına 1 kilo almış demektir. Nesi zayıf? Biz kaldırmasak kalkmıyor dediğiniz gece gündüz mü bu şekilde yoksa uyanıkken istiyor mu? Kilo alımı normal bebeğinizi 3-4 kilo doğan bebeklerle kıyaslamayın gayet güzel kilosu.