Zep_lin canım bizim de dusme sonrasi kusma oldu, gittik doktora, tomografiye tabiii sokmaya kiyamadik. doktor da dedi ki kusma su sekilde olmaliymis, en az 30 cm oteye gidecek kadar ani gelen tazyikli, durdurulamayan tekrar eden kusma, baygınlık, goz kapaklarinda düşüklük. 24 saat takip et, ben bir şey olacağını düşünmüyorum, bize de olmamisti. insan panik oluyor tabi ama doktor da tomografi çekilmekten baska bise istemiyor. cocugunu takip et bi anormallik yoksa bosa radyasyon yedirme zaten sen de kiyamassin