Ya kizlar kafam allak bullak bana bı yardım edin. Şimdi benim kızım 15 aylık tmmi aslında uslu bı bebek ama yalnız oldigu için çok sıkılıyor buralarda bebek çocuk yok oyun arkadaşı olsun istiyorum bende sürekli oyun oynayamamki onunla 7 24 . Bu bana 2. Çocuğu yapma isteği getiriyor ama tek neden bu yani 2. Çocuğu yapmak için tek nedenim kızımın yalnız kalmaması sizde biliyorsunuz bu çok etkiler onu hem şimdi hem ileriki hayatında olumsuz etkileniz diye düşünüyorum. Bunu düşündükçe yapayım diyirum. Ama sunuda soyliyim yapmamak içinde o kadar çok nedenim varki mesela korkuyorum en başta doğal afetten yani deprem sonra kötü niyetli insanlar çocuk istismarı özellikle nasıl korurum diye çok korkuyorum kısaca. Bir diğer sebebide ekonomik durum kendimizi toparlamaya calisiyoruz borcumuz bitsin kendimize bi araba alalım rahata girelim öyle yapayım diye düşünmüştüm. Bir diğer nedense ben daha yeni toparlandım doğum kilolarını verdim tam kendime geleyim de kızımla bol bol gezerim dediğim zamandayim tabi havalar da bı müsade ederse. Bir diğer nedende yardımcı kimsem yok eşimde yardım etmiyo hiç 1 çocukta Hayri yok 2. Cide nasıl olur diye korkuyorum annemlerin yanına gitsem çocuğa istemediğim şekilde davranıyorlar saçma sapan konuşuyorlar
Ama ben bunca nedene rağmen kızıma haksızlık yapmiyormusun gibi hissediyorum sizce doğru olan yol hangisi ne önerirsiniz 2. Çocuğu yapmalimiyim kızım yalnız kalmaması icin?