Melek34011 Kızlar bebeğim 13 aylık anestezi almadan bölgesel uyuşturma ile sünnet ettirmek istiyoruz işlem yapılırken yanında bizde olmak istiyoruz Anadolu yakasında bu şartlarda memnun kaldığınız yerleri yazar mısınız teşekkür ederim şimdiden
Umutdamla20 Melek34011 Çakmak Erdem hastanesi Çocuk cerrahi Zafer beyden çok memnun kaldım Kuzenim Ümran tıp merkezi çocuk cerrahi Ümit hanımla yaptırdı o da memnun
Melek34011 aybarssmom_ ay çok iyi denk geldi teşekkür ederim peki bilgi verebilir misiniz biraz nasıl oldu işlem siz yanında mıydınız bebeğiniz kaç aylık
aybarssmom_ Melek34011 evet sigortalı flyatı sigortasızı bilmiyorum 😐 oğlum 5 aylık yanına 3 kişiye kadar alıyorlar ben annem ve kayınvalidem girdik. Önce iğne yapıyorlar 45 dakika bekliyorlar uyuşmasını sonra işleme alıyorlar. Çok şükür sadece iğne yapılırken ağladı yaşlı bir kadın işinin ehli belli ve biraz yoğun. Eğer gidersiniz yanınızda büyük ve eski bir kıyafetle gitmenizi tavsiye ederim ortasını kesiyorlar kıyafetin çünkü