Kızlar kız kardeşim 18 yaşında bekar ve düzensiz adet sebebiyle hastaneye gitti doğum doktoru kendisine kis var demiş bide gögüs uçlarında kıllanma var mı yok mu diye sormuş oda var demiş ilaclı MR çektirmis sonuç hala çıkmadı bişey de dememis doktor sizce neden buna gerek duymuş kötü bişeyden dolayı midir