Evet bazı bebeklerde normalmis hırıltı olması burun yapısının tamamlanmadigindan kaynaklanıyor,bende sizin gibi çok denedim yaptım serum fizyolojik ve aspiratör le ama bir ise yaramadı .kızım 2 ayı bitirdi bulunduğu odaya soğanı soymadan ikiye bölüp kokusunu biraz alsın diye de karanfil batiriyorum MasaAllah mışıl mışıl uyuyor .zaten düş alınca çıkarıyor hapsurup çok zor durumda kalırsam sutumu burnuna damlatiyorum oda hapsurtuyor ...