Bizim fasülye de 39 günlük oldu bugün. Juno, park yatak, reflü yatağı hepsinde yatırmayı denedim ama yok en fazla yarım saat yatıyor. Çözümü göğsümde uyutmakta buluyorum geceleri. Emzirdikten sonra gazını çıkarıyorum eşim iki kolumun altına büyük yastık koyuyor bende oturur vaziyette uyuyoruz geceleri. Hem oğlum uykusunu alıyor hem ben.