Superisi merhaba benimde Nodülüm var 3 tane 1 tanesi 1,5cm diğerleri daha küçük. 6 ay önce iğneli biyopsi yapıldı maling hücre yok takip dedi doktorun biri.
Diğer bir doktor ise hemen ameliyat ol dedi.
Çenemin altında 5 aydır geçmeyen bir ağrı hissi var. Bana doktor nodulde ağrı olmaz diyor.
Sizde ağrı zonklama gibi bir his oluyormuydu?