Merhabalar 🦋
Bebeğim dün 4 aylık oldu ve ishaldi (Anne sütü ile besleniyor) doktor toz ilaç verdi ve bunu yoğurtla veya kaşık mamayla vermem gerektiğini söyledi. Sonrasında 5 Gün oldu ve bebeğim kakasını yapmıyor karnı da yumuşak gazını da çıkarıyor (kötü kokulu gaz) ama bilemedim sancısı da yok gibi normal mı sizce? İlacı da bıraktım kaşık mamayı da vermiyorum.