meyrmo Arkadaşlar araştırdım sitresten diyorlar. Öyle birşey varmı yada sitresteyse ne yapmam lazım eli sürekli sacinda birde gözüyle çok oynuyor bu aylarda bütün bebekler mi böyle yoksa benim kızım mi sitreste anlamadım 🙆
clsknu Kbrrrr_58 benimki de 7 aylık oda hep emerken çeker saçlarını . Acaba neden böyleler saçlarını hep koparıyor zaten az saçı var . Siz doktora sordunuz mu hiç