Kızlar bölümünuz nedır benım edebiyat öğretmenliği ama bu sene sadece lisansa gırmeyı düşünüyorum memurluk için,az kaldı sınava bır kıştır zar zor yarım yamalak bana göre bı calışma ile bı an önce sınav gelsın bitsin istiyorum artık havalarda ısınıca ıyıce çocukla cekılmez oldu sızde nasıl durumlar 🥰😍