Ben size basit bir şey önereyim. Alanım Turizm Otelcilikti. Stajlarımız oluyordu. Orada kat çalışanı bir bey demişti bana “aklında olsun bu sarılık da başka türlü çıkmaz” diye.
Kağıt zımparalar var bilirsiniz. Bir parça yırtıp hafif bir şekilde zımparalıyorsunuz ve bitiyor bu kadar basit. Kimyasala bile gerek yok. Düşündüğünüz gibi de çizilmiyor merak etmeyin. Sadece hafifçe kullanın