Yeni evliyim daha 1 yıllık birde bebeğim var evlendikten hemen sonra hamile kaldım ve tek başıma Batman’da yaşıyorum ailem burda değil eşimin ailesi de değil zaten aman burda olmasınlar bebeğime bakmakta çok zorlanıyorum çok yoruluyorum ve şuan 2.bir bebek vakasıyla uğraşabilcek gücüm kuvvetim yok korunma en iyi korunma yöntemi nedir siz ne yapiyorsunuz