Hanımlar merhabalar. 15 aylık bebeğimin göbeği doğduğundan beri sarı ve kan olacak şekilde akıntı yapıyor . Sürekli düzenli aralıklarla yakılmasına rağmen bir türlü geçmemişti doktorumuz kistten şüphelenip ultrason istedi ve çektirdiğimizde doktorumuz yanılmadı 9milim çapında mesane ve göbeği arasında urakal kist olduğu çıktı.. artık enfeksiyon riski olabileceği için ameliyat dedi. Bir anne baba olarak çok tedirğiniz bu durumu aranızda yaşayan var mı kısa sürede ameliyat olması lazım lütfen aranızda benimle aynı durumda olup kurtulan varsa nasıl bir süreç izlediniz anlatır mısınız ?😔