Ranabyram Kızlar bir arkadaşım var burayı kullanmiyor ve doğuma az Bir zaman kalmış sizlerden fikir almak istedim bu iki hastaneden hangini onerrisiniz ve Önerdiğiniz hastanenin perinatoloji bölümünde onerdginiz bir doktor varmıdır??!!
DevosMom Ranabyram bilkent perinatolojiye gittim memnun kaldım, doğumu özelde yaptım. Zaten doktor seçemiyorsunuz muayenelerde çoğunlukla asistan oluyor. Doğum için de kim nöbetçiyse o giriyor