Haticenida Sezeryanla doğum yaptım 57 gün oldu 40 gün sonda tekrardan kanamak başladı 57 gün oldu kanamam geliyor baya yoğun bide et parçası geldi ciğer gibi değil et parçası bilgisi olan var mı ?
Gozde20 Haticenida canım bende de aynı durumlar et patçası gibi şeyler içinin temizlendiğine işaretmiş hemşire öyle demişti daha fazla olursa git ama bi doktor ultrasonla bakar büyük ihtimal içerde kanama var mı yok mu diye ama gönlünü ferah tut
[silindi] Haticenida Aksatmadan doktorunuzla görüşün ya da muayene olun lütfen. Bazen plesanta parçası falan kalıyor kanama o yüzden de olabilir ihmale gelmez.
Haticenida Derincanan ama canım sabahtan şimdiye kadar 6 ped değiştim bide tuvallete gidince de kanama oluyor 😪 korkuyorum
Cannn Haticenida doktorunla acil gorus lutfen fazlasi zararli hemen bana ulas demisti benim doktor gecmis olsun
Gozde20 Haticenida bi kesiliyor bi devam ediyor hiç denge yok bende şuan canım ama çok değil çok az bende