marsiyen düşün bir de benim yükselen koç kendi içimdeki çatışmaları bir ben bir de eşim bilir tabi nasibini aldığı için 😂 her başak en çok kendinden bıkar kendinden yorulur ben çok kez kendimi “her şey mükemmel olmak zorunda değil” diye telkinlerde bulurken yakalıyorum sonra tabii yakınlarımız içinde zorlayıcı oluyor. ama siz bir görüyorsanız biz kendimize on katını yapıyoruz maalesef 🥲 tabi şimdi bende narsist anne hikayesi de var bu mükemmellik ve takıntıyı sadece burca bağlayamayacağım 😂