sultano Daha önceden bebeğime aptamil mama kullanıyordum ama hem çok şekerli hem de çok gaz yapan bir mama olduğunu öğrendikten sonra değiştirip Hipp almaya karar verdik. 4 gündür Hipp kullanıyordum daha önce kokuyu fark etmedim sanırım :( balık gibi kokuyor ama çok ağır bir koku. Rengi de açık sarı gibi. Hipp mama kullanan annelerim kokusu böyle mi yoksa bizdeki mama bozuk olabilir mi ? Mama pütürlü kalıyor tam dağılmıyor. Ayrıca bebeğim mama değişikliği yaptıktan sonra 2 gündür kakasını yapamıyor çok zorlanıyor ne yapacağımı bilemiyorum çok üzülüyorum
melike4672 sultano smadan hipe geçtim smadan çabuk bitti hip ya doyurmuyo bence, pötürlü kaka yapıyor evet smadan daha cok zorlanıyo kaka yaparken smaya geçicemmyine yapcak bişi yk🤷🏼♀️
SerenGltkn sultano evet kokusu bence de kötü güzel bi kokusu yok ama balık gibi sğır bi koku da değil eğer çok ağır balık kadar kötü bi kokuysa sıkıntı olabilir. Güzelce çalkalamadığım zaman pütür kalabiliyor ama çalkalayınca on saniye kadar hiç bir pütür kalmıyo. Başka mama kullanmadım ben hem bu mamaydı ve bebeğim hep kaka yapmakta zorlanır ben yaptırıyorum genelde uyararak. Hipp mamadan olabilir yazılan yorumlara dayanarak böyle düşündüm. Ve evet hipp mama inanılmaz hızlı bitiyor büyük ikili paketlerden alıyoruz 875 tl idi 9 gün kullandık ve bitti üstelik anne sütü alıyor bebeğim birlikte içiyoruz mamayı
Tecrubesizaile0334 sultano bizde kullanıyoruz ama çok aşırı bi kokusu yok ve pütürlüde kalmıyo açıkçası en gaz yapmayan mama denmesine rağmen hiç işe yaramıyo sanırım sadece o konuda memnun değilim
goney sultano hippten smaya geçtik. Hipp gerçekten çok kötü kokuyor. Eğer cam biberon kullanıyorsanız ondan pütürlü parçacık görüyorsunuzdur. Bizde de oluyordu.
asliica123 İlk ayimizda bizde kullanmıştık. Kokusu beni de rahatsiz ediyordu ama öyle dağılmama pütürlü kalma sorunu yaşamadık. Sadece bazen iyi karıştırmayınca dibinde toz halde kalmış oluyordu.
sultano melike4672 sma kabızlık yapıyor muydu ben de sma düşünmeye başladım ama çok sık mama değişikliği de yapmak istemiyorum:(
sultano SerenGltkn maalesef hem o kadar para veriyoruz hem de kötü kokunun sebebi bozuk olmasıysa insan gerçekten üzülüyor . Bebeğimize kendi elimizle içerik olarak ne verdiğimizi bilmemek üzücü :( bebeğinizin kilo alımı nasıl peki
asliica123 sultano şuan mama kullanmıyoruz ilk ay sarılık yüzünden ve bazen meme ve süt reddi yaşıyorduk o yüzden kullanmıştık
SerenGltkn sultano ortalamanın üzerinde ancak sağlıksız aşırı yüksek sınırda kilo alımı yok alt sınırda da değil
mervekenan18 Hipp kullanırken bebeğime çok gaz yapıyordu ve doyurucu değil gibiydi kokusu ve tadıda tuhaftı, sonra golden goata geçtik gaz sorunu ve kabızlık yapmadı çok memnunum pütürlü de kalmıyor kokusu bile güzel mis gibi süt kokuyor 🤭
sultano goney sma optipro mu kullanıyorsunuz comfort olanı mı ? O kadar çok çeşit var ki insan neye göre karar vereceğini şaşırıyor 🥲 yok cam biberon kullanmıyorum mama bittikten sonra tortu kaldığı oluyor
goney sultano gaz sorunumuz olduğundan comfort almıştık, memnun kaldık. Bizim camda tortu kalıyordu diğer pp biberonda sorun yaşamadık.
asell13 sultano aptamil çeşit çeşit canım hangisini aldığına bağlı bende aptamil conformil kullanıyorum köpürmüyor gaz yapmıyor tavsiye ederim
lazzz61 Canım benim bebeğim de gaz yaptı o gerçekten balık gibi kokuyor bebelac gold a geçtim gayet severek yiyor