Merhaba benim kızım 3 yaşına girecek ağustosta. Ben o kadar çok mücadele verdim ki pskiyatriye bile götürdüm oyun grupları denedim. Şuan konuşmaya başladı 🥰 çok şükür Rabbime hiç üzülmeyin birden aciliyorlar derlerdi de inanmazdım ben
Artık markete gidince
Anne bunu alyımmı diyor 😂🥺🥰 bu benim için çok çok büyük bir gelişme mesela baba nerede baba diyor, anne biz bebek ile parka gidyoss diyor 🥺🥰 zamanla inşallah