mooomm01 merhaba bebegim 4 bucuk aylik. Bu nasil bir uyku gerilemesiiidir :((( Felegim şaştı. Ne yaptınız geçti mi yolun sonu umutlu mu :) ilk kızımda hic bunları yaşamadık. Havası temiz bir yerde oturuyorduk, uykuları cok güzeldi. Şimdi de şehrin havası en kötü yerdeyiz. Uyku kalitemiz 0.