mucizemm94 eskiden olsa trendyol derdim ama hepsiburada premium olayıyla beni kazandı. Hem aldıklarımdan puan birikiyor hem kargo ücretiyle uğraşmıyorum, hem de özel indirimler kuponlar oluyor. Trendyolda sürekli bir limit doldurma çabası kendi satıcısı olunca hep kargo ücretli şimdi pass diye bir şey çıkarmış ama yine de hbya göre hesaplı gelmiyor. Elite olalım desek onu da iyice zorlaştırmışlar zaten. Fenomenlere dağıttılar zamanında kuponları paraları şimdi bize gelince nasıl kazıklasak derdinde.