yeliz87 ben kullanyorum.icerigi temiz değil diyor bu forumdakiler.doktoruma 4. Ayda söylemiştim özel olarak almak istiyorum diye.annesi sensin tabi ki alabilirsin ama diğerleri yeterli takviyeyi yapmyor ilerde kanszlktan daha kötü bı ilacı kullanmak zorunda kalır dedi bende bunu kullanyorum bu yüzden