__euu ben hiç yaşamadım ama ameliyat esnasında söylemişlerdi doğumdan sonra baş ağrısı yaşarsan bol bol kahve iç diye birde bana kolada önerdiler kafein olduğu için içebilirsin fazlaya kaçmamak şartıyla dediler ama bende hiç baş ağrısı olmadı geçmiş olsun