porodica 3 buçuk aylikken kundağı bıraktık, 4 buçuk aylıkken beşiğinde uyumaya alistirdim, 5 buçuk aylık beşiğinde sallamadan piş piş ile uyumaya alıştırıyorum 2. gündeyiz. Bir karar veriyorum 3 gün o kurala uyarsam alışıyor. Başta zor oluyor ama alışınca sonrasında kolaylaşıyor. Yavaş yavaş destekleri azaltarak gidiyorum. Kendi uyku eğitimimi kendim veriyorum.