kelebekmisalii çalışanlar için şöyle ben işten 35 haftamı doldurdum çıktım 39+5 doğurdum iki gün sonra rapor param yattı yani işten ayrıldığım haftayla doğum yaptım hafta arası hesaplanır yatar birde emzirme parası yattı benim raporum mayısın 19 bitti ücretsiz izine çıktım mayısın 19 dan sonra 10 15 gün sonra doğum parası yatar bidaha da para alınmaz