omeresra0509 Arkadaşlar bebeğime fallot teşhisi konuldu ben fetal dna testi yaptırdım bütün her şeye bakıldı hiç bir problem çıkmadı doktorlar amniyosentez yaptırmamı istiyorlar ama ben istemiyorum bu durumu yaşayan var mı?