karbeyaz Kızlar bebeğime boğazında balgam vardı hafif ciğerine inmiş doktor antibiyotik verdi korktum şahsen çok minik olunca siz kullandınız mı 1 aylık iken kullanan oldumu daha doğrusu
bizdejantikizlardik karbeyaz Aynı şekilde 1 aylıkken bizde kullandık. Bir sorun olmadı çok şükür. Antibiyotikte iyileştirmek için kullanılıyor sonuçta. Zorunda kalmadıkça vermezler genelde zaten. Geçmiş olsun 💐
helinsila karbeyaz benim de bir aylık oğlum 10 gün hastanede yattı antibiyotik tedavisi gördü suan 7 aylık o günden sonra birdaha ne hasta oldu nede burun tıkanıklığı yaşadım çok iyi geldi oğluma
irmarose karbeyaz ben de kullanmıştım gerçekten güvendiğim bir doktor olduğu için kullanmakta sakınca görmedim bebeğim tam 1 aylıktı
kolonyalimendil karbeyaz oğlum 1 aylıkken yoğun bi antibiyotik tedavisine girmişti 15 gün yoğun bakımda.. mecbur kalınmasa verilmiyor zaten ilerisi daha zor oluyor.
sdakaan Bende kullandım bebeğim prematüre doğmuştu bide 1 aylıkken hafif ciğerlerine inmişti antibiyotik kullandık bide buhar geçti. Şuan 6.5 aylık bidaha olmadı şükür ama korkmayın verin ciğerlerine inmesi daha kötü kullanmazsanız daha ilerler
atlas39 Bizde kullanıyoruz şuan burun tıkanıklığı ve hırıltı vardı klamer 125 mg/5 ml şuan daha iyi 4 ay 23 günlüğüz