Selam arkadaşlar oğlum 15 aylık olacak beş aylıkken emmeyi bıraktı hep mamayla beslendi şuan bi kaç gündür geceleri mama içmiyor normal mi bilmiyorum uykulu her türlü içerdi şimdi ağzına sürdük mü içmiyor sabah da 7 buçuk 8 gibi uyanıyor yaşayan var mı normal bi durum mu acaba teşekkürler