Zlm Havva95 iki yaşında doğum günü geçince 3 yaşında olacak bitirdiği yaş söylenir. 4 e girecek ama kaç yaşında denildiğinde 3 diyeceksiniz çünkü bu dünyada 3 yıldır var
kahvemsadeolsun Havva95 Yani nasıl anlamadınız onu anlamadım. 4 yaş diyenler ilkokul filan okumamış mı? Doğum gününde 3 yaşını bitirecek çocuğunuz. Yaşamadığı yılı saymadığımıza göre 3 yaş diyeceksiniz.
kahvemsadeolsun Azizbebek 4.yaşından gün almaya başlayacak. Ama 4 diyemezsiniz çünkü 4.senesini yaşamamış olacak
Azizbebek kahvemsadeolsun eve t ben anladım da postu açan kişi anlamamış 2021 doğumlu nasıl 4 oluyor diye şaşırdım oğlum 3 e girdi 4 dünden gün aldı evet 🌼