Bebeğim şuan 2 aylık normalde çok iştahlı bir bebekti 150 ml versem içecek kapasiteydi meme de desen içer 2 sini de hala ağlardı 2-3 gündür ne memeyi ne biberonu alıyor sürekli ağlıyor alınca da zorla bir şekilde içiriyorum aç kalmasın diye niye böyle yardım edin nolur