alinann üzülmeyin bebeğim 5 aylık oldu günde toplasan 850 zor içiyor . Eğer gelişimi iyi gidiyorsa zorlamayın . Doktor bana öyle dedi , bazı aylar 200 350 gr aldı çok üzüldüm ama resmen biberon ağzına gidince çığlık basıyor şu an bile. Kaşıkla veriyorum döke saça içiyor . Çok yıpratıcı , tv açıyorum içsin diye biraz öyle içiyor . Ekran göstermeyin diyorlar ama yemesi için elimden başka bişey gelmiyor