tazeanne98
Canim 3 ay 27 gunluk bebisim
corona oldu ayni sekilde 2. Ayin sonunda meme reddi yasadik, burnunun acik oldugundan emin ol bizimkinin burnu tikaliymis, actik ama maks 2-3 dk emiyordu kafasini geri itiyordu agliyordu, ayakta dolasarak emzirdim, pilates topu uzerinde ziplayarak emzirdim, karanlik odada emzirdim, basinin ustune muslin bez orterek emzirdim cunku etrafina bakinmaktan da emmiyordu, sonuc olarak yaklasik bir ay suren mucadelemin ardindan memeye koyunca emmeye basladi ama hala tam tutmak istemedigi oluyor emzigi verip emzigi cekip mememi dayiyorum, pes etme biraz uzun surse de memeye tekrar alisiyorlar, hele bi gun boyunca hic meme tutmadigi olmustu mama vermistim, benimki hic tutmuyordu emzirme pozisyonuna gecince aglardi memeyi agzina dahi almazdi ama geciyor sabret devam et pes etme