Memeyi bıraktık 4 5 ay oluyor çok hasta olduk o ara emmedi ben de fırsat buldum kestim çünkü ilaçta kullanmştm o sırada bıraktık neyse aradan üç ay falan geçti bu meme meme demeye başladı zorla açmak istiyor emmek istiyor bikere bıraktım emdi emerken yüzüme bakıyor bide utanıyor gözlerini kapatıyor aşırı inat kinusuyirim olmaz artık büyüdün süt acı artık süt yok falan diyo yok uyurken illa meme istiyor önceden bu kadar huysuz değildi anladım ki memeyi kestim bu aşırı sinir aşırı inat aşırı üstüme düşme vurma bağırma ısırma tırmalama memeden dolayı olduğunu hırsını bu şekilde çıkardığını düşünüyorum meme isteyemiyor kızıyorum çünkü artık bıraksam emecek içinde beklemiş süt bişey yapacak diye korkuyorum ayrıca baktım acımış sütüm sapsarı yani gerçekten artık bu durum psikolojimi bozdu aşırı huysuzlugu beni üzüyor benm gibi sabırlı insanı tüketti bağırmak kızmak hiç istemiiyrum ama kwndimi gene kizarken buluyorum çünkü hiç durmuyor kafayı bozdum artık bu durumu yaşayan varmı memeye biseylwr sürüyorum onuda anlıyor sil sil diyor mesela meme diyor ya dur geliyorum bekle diyorum geldiğimde anlıyor ki bişey sürdüm daha emmeden😂 anne acı acı diyo evet diyorum bu sefer çığlık kıyamet çok uyanık 😁