Deletedmom_182 Dünden beri ara ara öksürük vardı bugün de hapşırdıkça sümükleri akıyor ateşi falan yok şimdilik hastaneye gidicem ilaç falan veriyorlar mı ama daha çok küçük nasıl geçiyor bilginiz var mı
ilongirav Deletedmom_182 2. ay kontrolünde ateşi varmış fark etmemişim kendimi yiyip bitirdim 🥹 öyle öksürük hapşırma vs yoktu bizde ama boğazda kızarıklık ve hırıltı vardı doktorumuz antibiyotik ve hava tedavisi başladı 1 hafta sonra iyileşmiş oldu. merak etmeyin o da ilaçlarını düzenli kullansın iyileşir 🤗
Deletedmom_182 edadorukkoc maalesef emziremiyorum 25 günlükken bıraktı bir daha hiç tutmadı sadece mama veriyorum birde her mamadan sonra 3-4 çay kaşığı su veriyorum doktor söylemişti
Deletedmom_182 ilongirav inşallah🥺Bizde de hırıltı var birde kusmasında ve kakasında balgam var iyice ilerlemeden götüreyim bugün🥲
parodimom Benim bebeğimde 2 buçuk aylık öksürük ve hırıltı ile götürdüm dün hastaneye bronşit başlangıcı dedi antibiyotik ve hava tedavisi başladı çok üzüldüm ağladım gözümden sakiniyorum ne üşüdü ne terledi nasıl oldu anlamadım
Deletedmom_182 parodimom bende sıkı giydiriyordum son zamanlarda evin içi iyice 26-27 derece olunca artık kısa kollu zıbın giydirmeye başlamıştım daha 3.gününden hastalandı