Kızlar bebeğim normalde o kadar güleç bir bebek ki keyifli herkese gülücükler atan o bebek gitti , yerine başka bir bebek geldi sanki . Her şeye ağlıyor , sürekli bana yapışık , eskiden dışarda sesi çıkmazken şimdi feryat figan ediyor. Ne yapacağımı şaşırdım. 8 yaşında bir oğlum daha var , onunla bile ilgilenemiyorum vicdan yapıyorum. Uyanıkken sürekli bir ağlama modunda . Geçecek deyin nolur 🤦🏼♀️