sila_8 çok geçmiş olsun zor süreçler atlatmışsınız bencede bir kolonoskopi baktırın bağırsak önemli ister istemez bütün organlarımız etkileniyor ☹️ benimde sürekli bağırsaklarım gurulduyor sanki hala yerine oturmadı doğumdan sonra, öncesinde böyle değildi fırsat bulsam gideceğim, tüy meselesine gelince lazerliyim hamilelikte hızlı çıkıyordu ve batık oluşuyordu lazerde dökülmeyen bölgelerim doğumdan sonra hep döküldü acaba hormonal bir değişim mi oldu vücudunuzda tüylenme çoğaldı endokrine baktırmak lazım, altı ay oldu ama vücudun tamamen toparlanması iki sene sürüyor diyorlar bende bekliyorum normale döneyim diye