sahinn2
Merhaba aktarda satılan atom çayı var onu süt arttırımı içinde kullanan var ama genelde soğuk algınlığı için hamileyken yasaktı ama emzirirken kullanılır mı bilmiyorum süt üretimini arttırdıgını söyleniyor kullanan çok demekki zararı olmuyor doktora yazıp danışabiliyorsanız bi sorun